🤹🏻‍ בلـᓆـک פֿـنـבاטּ 🎭

😊 با لبخند وارد شوید🦋

🤹🏻‍ בلـᓆـک פֿـنـבاטּ 🎭

😊 با لبخند وارد شوید🦋

بیو اینستاگرام

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۰۴ ق.ظ

یو اینستاگرام شناسنامه اینستاگرام شما میباشد در بیو اینستاگرام میتوانید افراد را ترغیب به ادامه بررسی اکانت خود کنید اهمیت این بخش از صفحه پروفایل اینستاگرام به قدری بالاست که برخی از شرکت های بزرگ با وسواسی زیادی متن برای این بخش انتخاب میکنند از این رو  امروز میخواهیم برای شما توضیحاتی در مورد بخش بیو اینستاگرام و محل جاگیری آن در صفحه پروفایل اینستاگرام و چگونه بهتر نوشتن بپردازیم.

بیو اینستاگرام کجاست؟

بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام در صفحه پروفایل اینستاگرام تان جای گرفته و از نام اکانت تا استوری های برگزیده و دکمه های تماس (در صورت بیزینسی کردن اینستاگرام)  را میتوان بیو اینستاگرام در نظر گرفت همانطور که در مطالب بالا گفتیم این قسمت از اینستاگرام شخصیت و هدف اکانت شما را به نمایش در می آورد و دیگران را از موضوع اکانت شما مطلع میکند این موضوع زمانی اهمیت دار میشود که اکانت شما فروشگاهی باشد یا در حال فروش محصولات خود باشید پس میتوان گفت بیو اینستاگرام یکی از مهم ترین بخش های اکانت اینستاگرام  میباشد که در صورت توجه بیشتر قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت.اما چه چیز هایی را میتوان جزیی از بخش بیو اینستاگرام در نظر گرفت؟

۱_ نام اکانت

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در بالای هر اکانت اینساگرام اسم آن و یا همان یوزرنیم اکانت به چشم میخورد و این نام مختص به آن اکانت مربوطه بوده یا به قولی هر اسم اکانت (username) در اینستاگرام میتواند در یک اکانت استفاده شود و کپی دیگری در اکانت دیگر ندارد پس اگر هنگام انتخاب نام اکانت خود با مشکل مواجهه شدید سعی کنید نام اکانت مناسب و مربوط به موضع اکانت خود را انتخاب کنید حال این اسم میتواند اسم خودتان باشد و یا شرکت و…

۲_ عکس پروفایل

عکس پروفایل نیز در بخش بیو اینستاگرام قرار گرفته که ما در مقاله های قبلی نحوه گذاشن عکس پروفایل اینستاگرام را برایتان آموزش داده ایم که در پی آن میتوانید به راحتی برای اکانت خود عکس پروفایل مناسب و مربوط به اکانت تان را انتخاب کنید.

۳_ بیو اینستاگرام

شما با استفاده از این بخش میتوانید تا ۱۵۰ کاراکتر را در بیو اینستاگرام خود جای دهید حال میتواند این کاراکتر های متن باشد یا ایموجی ها و یا هشتگ و تگ و یا ترکیبی از همه ی این ها که در ادامه مقاله همه ی این موارد را بررسی خواهیم کرد.

۴_ لینک سایت/کانال

شاید برای شما هم پیش آمده که بخواهید لینک های متعددی را در بخش بیو اینستاگرام خود اضافه کنید، اما همانگونه که میدانید تنها امکان اضافه کردن یک لینک در بیو اینستاگرام امکانپذیر هست. این مشکل بیشتر برای شرکت ها و یا حتی ادمین های کانال های تلگرامی که میخواهند لینک کانال هایشان را در بیو اینستاگرام خود جای دهند رخ میدهد، از این رو تیم اینبو دست به یک خلاقیت و آبدیت جدیدی در این باره داده که میتوانید لینک های زیاد را در بخش بیو اینستاگرامتان به نمایش در آورید.

۵_ استوری های برگزیده

یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام بخش استوری آن میباشد که قبل ها در مورد این بخش مطالبی را نوشته ایم اما یک قابلیت دیگر برای نشان دادن بیشتر استوری ها وجود دارد و آن استوری های برگیزده میباشد که شما میتوانید هر استوری که قبلا آن را انتشار داده اید و یا قصد انتشار آن را دارید را در بیو اینستاگرام خود به صورت دائمی برای عموم به نمایش در آورید.

۶_ ویژگی category

شما با بیزینسی کردن اکانت خود میتوانید از ویژگی استفاده کنید که در پی آن دکمه های تماس جداگانه ای در بخش بیو اینستاگرام برای عموم به نمایش در می آید تا راه های ارتباطی شما با مشتری هایتان بیشتر و راحتر از قبل شود.

چگونه یک بیو اینستاگرام بنویسیم

و اما به مهم ترین بخش مقاله امروز مان رسیدیم خب با توجه به توضیحات بالا و اشاره کردن به برخی از ویژگی و امکانت بخش بیو اینستاگرام حال وقت آن رسیده تا در مورد این که چگونه بیو اینستاگرام خود را آماده کنیم تا بهترین نتیجه را از آن بگیریم و این که چگونه میتوان از ویژگی های این بخش به نحو احسن استفاده کرد و در کنار راهنمایی ها و توصیه ها تعدادی از جملات مفهومی را که میتوان در بیو اینستاگرام خود نوشت را خواهیم گفت.

نام و نام خانوادگی

به جز اسم اکانت یا همان یوزرنیم یک نام دیگر نیز وجود دارد که در بیو اینستاگرام قابل مشاهده میباشد خود این نام نیز بسیار مهم است زیرا در صفحه جستجو اکسپلور اینستاگرام یکی از بخش های آن را جستجو با ” نام و نام خانوادگی ” تشکیل میدهد که انتخاب درست و مربوط به اکانت این نام نیز میتواند بسیار موثر باشد.

تیک آبی

به احتمال زیاد شما نیز در برخی از پیچ های معروف در جلوی نام و نام خانوادگی یا همان full name تیک آبی رنگی را مشاهده کرده اید که در پیچ های معمولی و خودتان چنین علامتی را مشاهده نمیکنید. داشتن این آیکون در بیو پیچ تان مستلزم داشتن ویژگی هایی از جمله معروف بودن بالا بودن فالور های پیچ تان و … میباشد. هدف اصلی اینستاگرام از فعالسازی این تیک در برخی از پیچ ها این است که فرد اصلی و یا به قولی ادمین واقعی آن پیچ را برای دیگر کاربران اینستاگرام که علاقه به آن فرد و یا موضوع پیچ دارند را نشان دهد.

نوشتن صحیح بیو اینستاگرام

حتما هنگامی که خواسته اید متنی را در بخش بیو اینستاگرام خود بنویسید با آن چیزی که بعد از نوشتن مشاهده میکنید تفاوت زیادی دارد برای مثال هنگام نوشتن متن مد نظر در بخش بیو اینستاگرام یک اینتر و یک فاصله یا فاصله های زیادی را اعمال میکنید یا از کاراکتر ها در جا های مد نظر خود جا گذاری میکنید اما بعد از ذخیره کردن وقتی به صفحه پروفایل خود برای مشاهده نتیجه تایپ رجوع میکنید میبینید که فاصله های مد نظر شما به صورت صحیح اعمال نشده برای حل کردن این مشکل کافی ایست متن مورد نظر خود را در برنامه های دیگر نوشته یا برنامه یادداشت که در هر سییستم چه گوشی و چه کامپیوتر موجود است، نوشته و سپس کپی و در بخش بیو خود جاگذاری کنید.

استفاده از هشتگ و تگ

یکی از آپدیت های جدید اینستاگرام که امروزه نیز بیشتر به چشم میخورد امکان اضافه کردن هشتگ و یا تگ کردن یک اکانت در بخش بیو اینستاگرام میباشد به این صورت که شما میتوانید به راحتی کلماتی را هنگام نوشتن بیو اینستاگرام تان هشتگ کرده و یا اکانت های خاص و یا دوستان تان را تگ کنید تا در بیو اینستاگرام تان به نمایش عموم در آیند.

اضافه کردن بیش از یک لینک در بیو اینستاگرام

یکی از آپدیت های تیم برنامه نویسی اینبو قابلیت لینک ساز بود که در واقعه شما میتوانید با استفاده از این ویژگی به جای استفاده از یک لینک در بخش بیو اینستاگرام خود و دریافت ترافیک برای سایت و یا کانال خود از لینک های موجود دیگر خود نیز استفاده کنید.

متن هایی برای بیو اینستاگرام

متن فارسی برای بیو اینستاگرام

جواب بعضی حرف ها فقط یه نفس عمیقه …

***

هی بخواهیم و رسیدن نتوانیم که چه؟

***

یه تار موش که سهله فکرشم به کسی نمیدم

***

بعضی وقتا میشه تیغ باشی اما نبری

تبر یاشی اما نشکنی…

***

فکر کvدن کار مشکلی است

برای همین بیشتر مردم قضاوت میکنند…

***

یه جایی تو زندگی هست که دلت گرفته ولی مجبوری بخندی و شاد باشی

بهش میگن اوج بدبختی!

***

بعضیا

جوری قلب آدم رو میشکونن

که انگار بخاطرش حقوق میگیرن

***

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران

***

یه روح غمگین

زودتر از میکروب آدم رو میکشه!

***

اخلاق خوبمو

فقط چشمای تو دیده

***

دل که دادی،

می رود جان نیز، هم

***

اشتباه که بیشتر از یکبار تکرار بشه

اشتباه نیست، انتخابه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی